Wolwerine Startet 27.Februar.2009 Del på Facebook Startet 27.Februar.2009 Hva mener dere eksperter der ute om denne båten? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=665953 Er dette eit bra skrog? Er det noe båt å satse på? Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 27.Februar.2009 Del på Facebook Svart 27.Februar.2009 Eg er absolutt ingen ekspert, men båten ser heilt grei ut. 9 laken er jo ein slikk og ingenting. Det som spørst er jo om motoren er brukande eller lett å fiksa. Dersom kalesje og liknande er brukande kan det jo vera eit godt kjøp. Min erfaring er at dersom båt/skrog er i god stand, så er det motor og kalesje som kan verta dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 siden den fikk vann i motoren er det vel grunn til å spørre om hele båten var under? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 (redigert) Båten ser jo grei ut. Er jo en gammal trebåt så jeg hadde definitivt inspisert skrog/spant m.m. ekstra nøye. Jeg hadde ikke tatt i et sånt prosjekt hvis jeg ikke var motorkyndig og var trygg på at jeg kunne reparere det selv. Må du betale andre for å skru på motoren raser fort tusenlappene. Det kan fort bli dyrt å kjøpe billig, men det kan selvfølgelig også være et røverkjøp.. Sjekk og dobbelsjekk - lykke til. Redigert 28.Februar.2009 av Brynjar (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.