roaldbj Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Jeg ble overrasket i dag. Jeg har koblet en GPS til PCen her hjemme. Jeg ber om et bilde fra Google Earth og dermed får jeg dette hvor GPS mottageren min står i sentrum av Google Earth bildet. Er det andre som har oplevd at ens egen GPS mottaer senterer Google Erath? For ordens skyld: Hvitsteen er til venstre og ved høyre side av Oslofjorden, sør for Drøbakk, nord for Son. Quote Link to post
Frøken Fryd Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Google Earth Pro har gps muligheter, tror ikke gratis utgaven har det. Kan jo ha endret seg det og. Selv bruker jeg Google Earth på mobilen verden rundt, koster litt å hente kart online men når man trenger det er det verdt de kronene det kostet å finne ut hvor man er og skal. Kan slå opp i gule/hvite sider og få kjørerute rett på mobilen! Quote Link to post
Recommended Posts