Jump to content

Verdi VP AD31P

Audun V

Recommended Posts

Om dere leser meningen min med dette så slipper dere å bekymre dere for om det er mas eller ikke.

Saken er følgende:

Jeg vurderer å skifte fra 2 til 1 maskin, spesiellt pga. at jeg vil ha større fart.

I den sammenheng er det ganske interessant å vite hvor mye dette sånn ca vil koste.

problemet er at jeg ikke finner noen som vi gi en eksakt pris.

Derfor omformulerte jeg spørsmålet mitt.

legger jeg motorene ut på Finn.no er det jo ganske useriøst å ikke selge om non byr-.........

hyggelig at dere er bekymret for at dette innlegget blir mye mas om, spesiellt når mange av innleggene ellers handler om helt uinteressante ting for de fleste.

Er kun interessert i kommentarer som holder seg til saken, men detter er tydeligvis feil forum for det.

steyr 280 hk fikk jeg pris på til 306.000 ink montering .. uten drev men adapter for 290 drev.

cmd 320 bør du nok kunne få til samme pris ink montering og bravo 3 xr drev.. hvis du leverer inn båten uten motor og klar for innsetting.

men hvis du har 2 motorer i dag så må du jo også støpe igjen hullene , og lage nye motor fester.. var det med i tilbudet du fikk på 380 ?

spurte du ikke om innbytte da ???

Sjekk med LaSa i Oslo. Jeg vet fra to tilfeller at de har tatt brukte motorer i innbytte. Du bør jo ikke si at du bor et par hundre mil fra dem - det er jo prisen du er interessert i :smiley:

En jeg er på hils med heiv ut en KAD 300 og satt inn en D6 370 i en 31 foter. Tror han fikk 100' i innbyte og at hele morroa kom på ca 250.000 inkl innbytte.

Tatt helt ut av ville lufta tenker jeg at du kanskje får 100' i innbytte for de to motorene og at du må ut med rundt 250' - 300' for å få inn en D6 370 motor ettersom det må gjøres ganske mye plast/støpearbeider på båten din. Noen mindre motor ser jeg ikke for meg om du skal bytte for å få mer fart.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Er kun interessert i kommentarer som holder seg til saken, men detter er tydeligvis feil forum for det.

Om du bare vil ha kommentarer som du er interessert i er nok e-mail det beste mediet. En diskusjon som dette fanger manges interesse, og da mener jeg at man også får sile det man selv har interesse av :smiley: Det er jo tross alt et diskusjonsforum - og det eneste man gjør er å starte en diskusjon. Er vel ikke en eneste diskusjon her som tar noen svinger - det er etter min mening noe av den store nytten av et forum - fordi da kan mange få informasjon som kan være relevant for dem

Sendte mail til ca 15 forhandlere ang 4 nye motorlabber til min båt. Intrykket mitt var var at ingen kan noko om kva som passer. ingen tør anbefale noko. Trur ikkje de ønsker ha kunder? :crazy:

Fikk tilsammen 3 svar. Nesten 14 dg før siste svarte. Raskeste svar virka proff, og leverte dagen etterpå.

(Men det var ingen av labbene han leverte som passa, og nå 5 uker senere har eg håp om retur og bytte) :nonod:

Intrykket mitt av endel båthandlere (både utstyr og båt) er att de uansett alltid forsøker å lure deg. Enten holdes info tilbake eller prisfeil, mva i tilleg, ...laaang leverinstid på lagervarer?! osv

Kjøp lokalt og sjå de i øynene. Det er tryggest! Hadde ikkje turt anna ved så viktig som motor iaffal :cheers:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...