Jump to content

Vurderer å kjøpe en seiljolle , hva finnes til under 10lapper

Enzo

Recommended Posts

Laser er jo en "vinner", men er ikke særlig lett å få tak i billig brukt.

Jeg var i markedet i fjor høst for en slik til frøkna, helst med radialrigg da hun ikke er av de største i landet.

Var kjempeheldig og fant en til 5 000 SEK på blocket.se. :flag_sw: Selgeren hadde jo selvfølgelig underpriset grovt og jeg måtte kjøre ned natt til søndag, få minutter (!) etter at annonsen var lagt ut, med tusenlappene i neven, men det gikk! Kjempefornøyd!

Redigert av Seilersnobben (see edit history)

Kjøpte Laser for 3 år siden. Første jolle for min del. Veldig morsomt og lærerikt for oss som har begynt med seiling i voksen alder. Utvikler litt mer av ryggmargsfølelsen når man er helt uten instrumenter. Kjøp tørrdrakt så kan du seile så lenge det er isfritt. Jeg kjøpte min Stockholm og la den på biltaket. Regn inn en tralle i budsjettet, i tillegg til tørrdrakten.

Ser du etter Laser så sjekk sammenføjning mellom dekk og skrog, så at den ikke er lekk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...