Selco18 Startet 1.Mars.2009 Del på Facebook Startet 1.Mars.2009 (redigert) Da kjører du etter Forskriften om bruk av kjøretøy ulovlig om du ikke har søk dispensjon om det. http://www.lovdata.no/for/sf/sd/xd-19900125-0092.html#3-4 Etter det jeg har sett kjører minst 90% av oss ulovlig. For min båt på 2,45m i bredde er det ikke lett¨å få tak i tilhenger som er lovlig. Redigert 1.Mars.2009 av Selco18 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 1.Mars.2009 Del på Facebook Svart 1.Mars.2009 sett på megabreie hjul på hengern og skjermer Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 1.Mars.2009 Del på Facebook Svart 1.Mars.2009 Lag til noen rør på tvers av hengeren, så hengeren blir bred nokk. Sett på noen makeringslys, og reis til biltilsynet å få endret vongkortet. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Seilaren Svart 1.Mars.2009 Del på Facebook Svart 1.Mars.2009 Skulle til å skrive det samme som Jensen fra Vest. Men han var raskere enn meg.. Ser ikke det store problemet... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Selco18 Svart 2.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Da går jeg ut i fra at dere allerede har gjort det? Det er ganske mange båter med bredde over 2,2m men ikke mange tilhengere som er det. Det er jo litt merkelig at det ikke er å få tak i lovlig tilhenger til båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.Mars.2009 Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Denne hengeren er brei nok til din båt... http://www.tredal.no/?vis=produkt&pfid...p;produktid=305 Tredal har også mange hengere som er over 220cm breie. Når en kjøper stor båt som en skal ha på henger må en jo nesten forvente at hengeren blir dyrere enn det en 17 foter med 150cm bredde trenger Markedet for små hengere er større - derfor flest modeller for disse størrelsene.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Selco18 Svart 2.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 For de som har mætt stedet sola aldri kommer til men penger er det bare å kjøpe. Hengeren jeg har ER stor nok med god margin på vekt og lengde. Men ikke bred nok. Føler ikke det er riktig å måtte punge ut 43 tusen for noe som er totalt overkill, på vekt og lengde. Går ut fra at tilhengeren din er bred nok da seilaren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.