teddy4 Startet 2.Mars.2009 Del på Facebook Startet 2.Mars.2009 Vet noen hvem som lager septiktanker i plast? Sitér dette innlegget Link to post
Marion Svart 2.Mars.2009 Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Prøv plastinvent. De lager etter mål og ønsker, men har også et stort utvalg av ferdige tanker. Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 2.Mars.2009 Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Bjøve industriplast AS i Ski lager tanker etter mål Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 2.Mars.2009 Del på Facebook Svart 2.Mars.2009 Plast kan da umulig være holdbart i lengden som septiktank??? Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 (redigert) Nopro AS, Notodden, tlf 35029600 lager tank (70 liter) til Nor Sea 770(tidligere Polar 770). Redigert 3.Mars.2009 av Mir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 hva med kjøpe ferdig på maritim - båtbua etc??? pleier å bli billigst men hvis du må ha veldig spesifik mål går det jo dårlig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Nike Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Vet noen hvem som lager septiktanker i plast? Noe her som kan passe? http://www.flak.no/index.php?expand=11&...mp;MainPrC=2000 Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Vil fraråde trådstarteren å bruke plasttank til sepik. Over tid vil de lukte. Mange har feilstøpte stusser som gjør det vanskelig å få slangene til å sitte godt. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Vil fraråde trådstarteren å bruke plasttank til sepik. Over tid vil de lukte. Mange har feilstøpte stusser som gjør det vanskelig å få slangene til å sitte godt. Nå var det ikke det trådstarter spurte om. Jeg har hatt septiktank i plast ombord i 20 år, og har ikke hatt noe slags problem. Kan anbefales, men kjøp tank som er gasstett. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Plast kan da umulig være holdbart i lengden som septiktank??? Vil fraråde trådstarteren å bruke plasttank til sepik. Over tid vil de lukte. Mange har feilstøpte stusser som gjør det vanskelig å få slangene til å sitte godt. Lærer noe nytt hver dag jeg her på baatplassen. Vår septiktank er fra 1994. Forrige årtusen. Og i plast. Fylles med dritt hver dag hele sommeren. Da skulle den vel vært både lekk og luktet vondt da? Men den gjør ingen av delene. Den holder på dritten, og den holder på lukta. Kanskje vi har en "mandagstank"? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 (redigert) Nei det er riktig, men noe av poenget er vel å foretelle om sine egne erfaringer, særlig dersom de er negative. Det er selvfølgelig opp til trådstarter hva han velger. Jeg har imidlertid kvittet meg med 2 stk plast septik pga av både lukt og dårlige stusser. Nå sier ikke jeg at det ikke kan eksistere bra plastanker, mer der er også dårlige. Redigert 4.Mars.2009 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Det er mange tidligere diskusjoner her på BP om septiktank og hva som er best: aluminium, syrefast eller plast. Neppe så interessant å sette i gang denne diskusjonen på nytt. Det er i alle fall MANGE meninger, noe du kan sjekke med å bruke søkefunksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Hei ! Har hatt plasttanker i flere båter - aldri noe problem med lukt fra tanken - gummislanger derimot diffunderer slik at de bør byttes hvert 5. år og pumpemembran har jeg oxo opplevet lukt fra. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Hvis du kan klare deg med en i plast (1/4") på ca 6 gallon, har jeg en (ubrukt) til salgs. Var tenkt brukt i båten, men hadde ikke plass. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Fenris Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Har også byttet septik tanken fra plast til større plast. Fungerer glimrende. Har en "pent" brukt på ca 35 liter til salgs Sitér dette innlegget Link to post
teddy4 Svart 5.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Takker og bukker for mange svar og meninger. Da blir det en ny tank i plast fra Nor-sea. Hva vel egentlig bare de som hadde en som passet greit ombord. Da er det bare å se fram mot en ny sesong på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Hvis ikke kjøpet allerede er gjort prøv: www.waeco.no Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 http://cmsno.waeco.se/(S(bru5m045ejv4oyiui...920070110082620 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.