Jump to content

Septiktank i plast, hvor kjøpes?

teddy4

Recommended Posts

Vil fraråde trådstarteren å bruke plasttank til sepik. Over tid vil de lukte. Mange har feilstøpte stusser som gjør det vanskelig å få slangene til å sitte godt.

Nå var det ikke det trådstarter spurte om. Jeg har hatt septiktank i plast ombord i 20 år, og har ikke hatt noe slags problem. Kan anbefales, men kjøp tank som er gasstett.

Plast kan da umulig være holdbart i lengden som septiktank???

Vil fraråde trådstarteren å bruke plasttank til sepik. Over tid vil de lukte. Mange har feilstøpte stusser som gjør det vanskelig å få slangene til å sitte godt.

Lærer noe nytt hver dag jeg her på baatplassen. Vår septiktank er fra 1994. Forrige årtusen. Og i plast. Fylles med dritt hver dag hele sommeren. Da skulle den vel vært både lekk og luktet vondt da? Men den gjør ingen av delene. Den holder på dritten, og den holder på lukta. Kanskje vi har en "mandagstank"?

Nei det er riktig, men noe av poenget er vel å foretelle om sine egne erfaringer, særlig dersom de er negative. Det er selvfølgelig opp til trådstarter hva han velger. Jeg har imidlertid kvittet meg med 2 stk plast septik pga av både lukt og dårlige stusser. Nå sier ikke jeg at det ikke kan eksistere bra plastanker, mer der er også dårlige.

Redigert av pettersand (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...