Maud Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hei. Lurer på om det er noen som vet hvor mange Zink det er på en motor av Volvo Penta MD 21. som står i en Nidelv 24 .Mod 1981. Jeg har funnet 1 men har mistanke om at det skal være flere ?. Er veldig glad for svar Mvh Kenneth. Quote Link to post
joseph Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hei! Jeg har en volvo md 21 b, den har tre. Quote Link to post
Maud Posted March 4, 2009 Author Share Posted March 4, 2009 Hei. Takker for raskt svar , men jeg lurer på om du kan beskrive hvor på motoren de sitter eventuelt sende ett bilde eller har du en motor tegning som viser hvor de sitter. Mvh Kenneth . Quote Link to post
MartinThomassen Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jeg har hatt en MD21A, mener det er 3 stk. Noe variasjon med forskjellige varmevekslere. 2stk på saltvann og 1 på kjøleveska. Quote Link to post
joseph Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 HEI!! Sjekk denne linken, der har du håndboka for volvo md 21 b og mange andre........ http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schem...L/MD21B_AQD21B/ Quote Link to post
Maud Posted March 4, 2009 Author Share Posted March 4, 2009 Hei. Tusen takk for tipset. Mvh Kenneth. Quote Link to post
Recommended Posts