Maud Startet 3.Mars.2009 Del på Facebook Startet 3.Mars.2009 Hei. Lurer på om det er noen som vet hvor mange Zink det er på en motor av Volvo Penta MD 21. som står i en Nidelv 24 .Mod 1981. Jeg har funnet 1 men har mistanke om at det skal være flere ?. Er veldig glad for svar Mvh Kenneth. Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 Hei! Jeg har en volvo md 21 b, den har tre. Sitér dette innlegget Link to post
Maud Svart 4.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Hei. Takker for raskt svar , men jeg lurer på om du kan beskrive hvor på motoren de sitter eventuelt sende ett bilde eller har du en motor tegning som viser hvor de sitter. Mvh Kenneth . Sitér dette innlegget Link to post
MartinThomassen Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Jeg har hatt en MD21A, mener det er 3 stk. Noe variasjon med forskjellige varmevekslere. 2stk på saltvann og 1 på kjøleveska. Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 HEI!! Sjekk denne linken, der har du håndboka for volvo md 21 b og mange andre........ http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schem...L/MD21B_AQD21B/ Sitér dette innlegget Link to post
Maud Svart 4.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Hei. Tusen takk for tipset. Mvh Kenneth. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.