oslofjord Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 (edited) Et postivt smilende verksted betyr mye for et lykkelig båtliv. Edited March 4, 2009 by salt (see edit history) Quote Link to post
Frøken Fryd Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hva med de som ikke bruker verksted? Quote Link to post
Lazy days 2 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Bruker ikke la dem gjøre jobben. Men deler til volvopentaen må jeg ha, og den største forhandleren her i Stavanger har mange sure tryner ansatt. Quote Link to post
BMP Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Du verden hvor glad jeg er for ikke og jobbe på et verksed for lystbåter. Ikke det at jeg er serlig imponert over verkstedene der er det mye rart men fy fan for en kundemasse. Ingen ting er godt nokk og alt er for dyrt. Quote Link to post
Superkul Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Slik folk har blitt på bilverksteder - båtverkstedet osv vil jeg aldri bruke verksted til noe som helst - så mye slurv og juks + høye priser - neitakk stoler mere på meg selv en andre - ivertfall på båten hvor et er viktig alt skal fungere prikkfritt heller spør jeg her på forumet hvis jeg lurer på noe og fikser det selv håper jeg slipper fremover også - desverre blir ting mer og mer elektroniskt og data styrt etc så det blir vel tidspørsmål før man må Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
Skvulpen Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 ... men fy fan for en kundemasse. Ingen ting er godt nokk og alt er for dyrt. Haha, herlig utsagn! Ja slik er det, vi båtfolk er vel stort sett en gjeng hæstk**a og det som verre er! :lol: Quote Link to post
2nd Trikker'n Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Haha, herlig utsagn! Nei, det kan jeg ikke være enig i, men hæstk**a blant fritidsbåeiere er større hæstk**a enn noe annet sted. Quote Link to post
Recommended Posts