Hans Chr Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hei Er det noen som har tips til fjerning av sikaflex og silikon fra eloksert aluminium uten å lage riper eller sår? Fins det et stoff som man kan smøre på som løser opp? Quote Link to post
dezibella Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 (edited) pleksiglass som er slipt i den ene enden ca 45`det er såpass mykt at det ikke riper. så vaska jeg med rødsprit det fungerte helt fint. Lykke til Edited March 4, 2009 by dezibella (see edit history) Quote www.songembf.com Link to post
Sjøkua Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 jeg har fjernet mye med 3M sitrus spray. Kua Quote Link to post
Lina III Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jeg har benyttet Acrysol med godt resultat. Spray på f.eks. en twistdott eller fille og tørk av. Er det mye sikaflex så gjenta dette til alt er borte. Quote Link to post
Executive Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Aceton Quote Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Jensen_fra_Vest Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Våtservietter fra Tess. Evt. med litt appelsinjuice på. Det funker. Quote Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts