Snekker'n Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Vår bronsepropell var rimelig full av rur da vi tok opp båten i fjor høst. Ser ikke for meg at jeg klarer å polere denne så blank og glatt at ingenting fester. Har oppfattet at Seajet 041 har kommet i ny utgave i 2009. Lurer på å spraye bronsepropellen med dette. Er det noen som har erfaring med RUR-vekst på en bronsepropell sprayet med slik drevspray? Quote Buster X med Yamaha 70 Link to post
nroo7 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 brukte noe som heter prop o drev på en bronsje propell for noen år siden, ble ikke bra grodde mer enn noen gang Quote Link to post
Enzo Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Se her https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=448563 Joda jeg brukte en slik seajet eller var det hempel spray , mulig de er noe nytt på gang og da tror jeg at jeg tar og tester det denne våren Quote Link to post
Recommended Posts