Golito Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Noen som har noen gode tegninger/exploded views av forgasser/hvordan denne er festet? Mener å huske sånt finnes rundt på nettet, men klarer ikke finne noe særlig bedre enn boats.net sine. Skal inn å bl.a rense den, men vil ikke røre med masse rart før jeg vet hvordan den ser ut inni. Quote Link to post
Ingar Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Har du sett her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16961 Quote Link to post
Golito Posted March 5, 2009 Author Share Posted March 5, 2009 (edited) Der hadde jeg ikke kikka nei :) Samme tegningene som på boats.net, men vil si de var noe mer detaljerte/penere. Er en 1990modell jeg har, den første linken visste jeg om men siden det sto nyere en 1998 ble jeg skeptisk... Takker for tips! Edited March 5, 2009 by Golito (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts