Explorer Startet 5.Mars.2009 Del på Facebook Startet 5.Mars.2009 Hei. Jeg har tenkt å legge teak på baugspydet til min Polar explorer, er det noen som har noen bilder av baugspyd med teak på? Litt usikker på hva slags mønster jeg skal velge osv. Alltid greit å få noen ideer fra andre. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Klikk deg inn på finn.no, burde være mulig å finne bilde av et eller flere bauspyd med teak på der og som du liker. Sitér dette innlegget Link to post
Explorer Svart 18.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2009 Tenkte jeg kunne avslutte denne tråden som jeg startet med å vise hva resultatet ble til slutt. Etter min mening ble båten seende mye mer moderne ut med baugspyd og uten de lakkerte blå stripene som var på overbygget. Med nye Polar logoer på sidene så blir det nok fint. Da gjenstår det bare å få solgt slik at jeg får gjort noe med trefotsyken min Før Tilklipping av maler Sånn ble det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.