Fru Jacobsen Startet 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2009 Endelig! I dag har jeg vært og startet båten etter vinterkonserveringen. Olje m/filter er skiftet, impellere er skiftet, likeså alle zinkanoder, aggregatet har fått ny olje og filter og alt fungerer perfekt. HERLIG Èn uke til med mildvær og jeg er på tur Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
SandAnker Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Du er nok straks klar du da, regn blir det noen dager nå også også kan sola titte fram, og våren er her Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Høres ut som våryrheten våkner ,,,sånn er det her også isen har sluppet men i dag sludder det og blåser friskt her ,hadde i grunn tenkt oss utpå i dag men blir noe surt så denne helgen så da får vi vente på bedre vær . Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kodvaag Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 hadde i grunn tenkt oss utpå i dag men blir noe surt så denne helgen "noe surt" ??! Har krysset gårdsplassen ut til båten ca 8-10 ganger i kveld, og sluddet pisket meg i ansiktet. Brrrrrrrrrr!!! Ingen vårfølelse nedi bakken her nei! Eneste båten jeg ville ha vært uti i dag er danskebåten. Knapt nok. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Thorlyn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 3 Uker til nå.... DA er det vår... Jippi Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 3 Uker til nå.... DA er det vår... Jippi Jepp Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Valianto Svart 7.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Og nå kom snøen til Oslo igjen.. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Litt snø får vi tåle, det er jo mildt så det forsvinner sikkert like fort som det kommer. Alt er klart hos meg - bare "teltet" og stativet igjen.. brom brom Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.