Fru Jacobsen Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Endelig! I dag har jeg vært og startet båten etter vinterkonserveringen. Olje m/filter er skiftet, impellere er skiftet, likeså alle zinkanoder, aggregatet har fått ny olje og filter og alt fungerer perfekt. HERLIG Èn uke til med mildvær og jeg er på tur Quote "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
SandAnker Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Du er nok straks klar du da, regn blir det noen dager nå også også kan sola titte fram, og våren er her Quote Link to post
LALUNA II Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Høres ut som våryrheten våkner ,,,sånn er det her også isen har sluppet men i dag sludder det og blåser friskt her ,hadde i grunn tenkt oss utpå i dag men blir noe surt så denne helgen så da får vi vente på bedre vær . Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kodvaag Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 hadde i grunn tenkt oss utpå i dag men blir noe surt så denne helgen "noe surt" ??! Har krysset gårdsplassen ut til båten ca 8-10 ganger i kveld, og sluddet pisket meg i ansiktet. Brrrrrrrrrr!!! Ingen vårfølelse nedi bakken her nei! Eneste båten jeg ville ha vært uti i dag er danskebåten. Knapt nok. Quote Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Thorlyn Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 3 Uker til nå.... DA er det vår... Jippi Quote Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Fru Jacobsen Posted March 7, 2009 Author Share Posted March 7, 2009 3 Uker til nå.... DA er det vår... Jippi Jepp Quote "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Valianto Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Og nå kom snøen til Oslo igjen.. Quote Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Fru Jacobsen Posted March 7, 2009 Author Share Posted March 7, 2009 Litt snø får vi tåle, det er jo mildt så det forsvinner sikkert like fort som det kommer. Alt er klart hos meg - bare "teltet" og stativet igjen.. brom brom Quote "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts