jupan Startet 5.Mars.2009 Del på Facebook Startet 5.Mars.2009 Se linken: http://www.fu.no/kurs.asp?avd=231&kurs...F8ven+Haugesund dette er på ingen måte reklame, bare et tips til de som går og vil ta båtførerprøven men ikke vet hvor/hvorledes. Har meldt meg på sjøl. Unødvendige greier dette her. Hvorfor skyntet ikke mor og far seg litt mer så jeg hadde vært 3 mnd eldre...... JRO Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 (redigert) Tror nok(/håper) de kommer til å endre det (meningsløse) alderskravet etterhvert. Men skal ikke starte en ny uendelig diskusjon om dette hårsåre tema. Allikevel bra de endelig fikk hostet ut noe. Redigert 5.Mars.2009 av 27 knop (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 Tror nok(/håper) de kommer til å endre det (meningsløse) alderskravet etterhvert. .... Meget mulig at aldersgrensen vil bli endret, men neppe i den retning som du håper og tror.... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Linn Christina Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 I en pioneer jolle er det vel et problem med vhf ombord Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 I en pioneer jolle er det vel et problem med vhf ombord Nei, hvorfor det? Sønnene våre har VHF i kajakkene . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
jupan Svart 5.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 (redigert) For å si det sånn. Sjøen blir absolutt ikke tryggere av at folk har et plastkort i handa. Det har med holdninger å gjøre. Problemet angripes i feil ende etter min mening. Men pytt sann, det er for all del greit å lære mer teori. Alltid interessant. Men ingen må komme å si at båtførerbeviset vil gjøre at det blir mindre grisekjøring på havet. Red.: tråden var bare ment som et tips til de som vil ta lappen og ikke vet hvor. Ingen politisk agenda fra min side, så jeg arresterer meg selv og går og skammer meg nå. Redigert 5.Mars.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Mars.2009 Del på Facebook Svart 5.Mars.2009 ...... Det har med holdninger å gjøre. ..... Helt klart at det har med holdninger å gjøre. Men holdninger bunner i og bygger på kunnskap. Oppgaven for et båtførerkurs blir derfor å formidle noe av den kunnskapen som kan være med å gi grunnlag for gode holdninger; og etter å ha hatt noen tusen deltagere på slikekurs tør jeg påstå at jeg har fått et rimelig godt grep på denne formidlingen Jeg ser også at de kursdeltagerne som går i land etter sin praksistur med våre skoleskip er fulle av begeistring når de forteller om sine mange a-ha-opplevelser på turen - og for oss er det like gledelig hver gang Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.