Jump to content

Utsettingsramper ettersøkes rundt mjøsa eller glomma.

Polarn

Recommended Posts

Det er en fin slipp rett ved tinghuset i Eidsvoll. Avhengig av hvor rask båt du har tar det ikke mange minuttene til Minnesund derifra. Der er det også gode parkeringsmuligheter. Tinghuset i Eidsvoll ligger vegg i vegg med gamle Eidsvoll togstasjon. Finner du togstasjonen og kornsiloen så finner du rampen også.

Lykke til

ok, den må jeg sjekke ut. Jeg har skaffet meg en liten 16 foter med 50 hk på henger som jeg tenkte å bruke på mjøsa og glomma. Polar`n er litt plundrette å frakte med seg fra Oslo.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Da har jeg vært en tur i Eidsvoll og sjekket ut rampa. Den var laaaang :yesnod: Ikke særlig bratt, så det var jo bra. Kommer garantert til å ta med "lille båten" dit. Legger med et par bilder fra i dag. Ikke særlig innbydene med snø og is i havna.

div_167.jpg

div_174.jpg

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Et tips. Prøv rampa på Årnes. Flott område å ferdes i dersom bading, vannski osv. står på tapetet. Vannet i Vorma blir liksom aldri varmt, mye bedre med Glomma vannet da. Flotte bademuligheter ved Hennisand, like ved Årnes. Eller ennå bedre, sett ut båten ved Ringås (10km nord for Skarnes) og oppdag Storsjøen. Mye mere spennende enn Mjøsa med en 16-foter.....ELler kanskje jeg skal snu på det- Mjøsa kan bli litt VEL spennende med en såpass liten båt.....

Redigert av ynroenn (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...