Smiley Startet 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2009 Etterlyser noen som kjenner til en båt som ligger "feilparkert" i opplag ved Gyldenløve brygge i Drammen. Båten ligger midt på plassen som er reservert brannvesenet i forbindelse med utrykning / oppdrag til vanns. Båten vil bli tatt inn/ beslaglagt av kommunen dersom ikke eieren fjerner den. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Honduras Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Bare send meg en IM om at det er OK, så kommer jeg og henter den... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Poseidon Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Off topic: Hvilket fartøy er det som ligger i bakgrunnen på det nederste venstre bildet, med rød "brem" øverst på styrehusfronten? Kan det være gamle Åmøyfjord? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sir Limmerick Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hei Båten med rød brem heter Hylsfjord . Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hva slags båt er det på bilde? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Poseidon Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 HeiBåten med rød brem heter Hylsfjord . Flott; det var den jeg mente, jeg kom bare i skade for å mixe Åmøyfjord med Hylsfjord - begge var lokalrutebåter her i Ryfylke på 1960 og 70-tallet.... Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Smiley Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2009 Har ingen formening om hva slags båt det er. Overbygget er garantert hjemmebygget, for det er "glassfibermønster" i finishen. Størrelse ca. 18-20 fot, og som dere ser på bildet er det innenbordsmotor. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.