per-pusling Startet 6.Mars.2009 Del på Facebook Startet 6.Mars.2009 I den siste tida har eg fulgt mykje med på Volvo ocean race. I forbindelse med dette har eg merka meg noko som kanskje nokre av båtplassen sine medlemer kan svare meg på. Særleg på lens, står det ofte ein kar og sveivar på ein "vinsj" med dobble handtak som står på "pidestall". Kva kallast ein slik vinsj, og korleis fungerer den reint teknisk/i praksis? Eg meiner; kvar matar ein fallet/skjøte som denne vinsjen dreg inn? Eg reknar med vedkommande som brukar denne vinsjen gjer dette for å kjøre storseglet (og kanskje spinnaker?) inn/ut for å få optimal fart i etter som det kjem kraftige vindkast av og til. Kor mykje er det å vinne på å konstant kjøre denne vinsjen kontra å la segla stå? Eg kan spør på ein anna måte; kor mykje vil ein turseglar spare dersom han jobbar like aktivt med skjøtene? Eg reknar sjølvsagt ikkje med eit konkret svar på dette, men eg sett pris på eit par innspel og generell synsing og gjerne litt kvalifisert gjetting fra folk med litt erfaring. For å klargjere kva eg skriv om legg eg ved link: Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Det ser sånn ut under dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Mulligan: Kult. Da er det en slags velger som styrer hvilken vinsj man jobber med? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 De går alle sammen så vidt jeg vet. "Gorillaen" er motoren i systemet. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Kor mykje er det å vinne på å konstant kjøre denne vinsjen kontra å la segla stå? Eg kan spør på ein anna måte; kor mykje vil ein turseglar spare dersom han jobbar like aktivt med skjøtene? Eg reknar sjølvsagt ikkje med eit konkret svar på dette, men eg sett pris på eit par innspel og generell synsing og gjerne litt kvalifisert gjetting fra folk med litt erfaring. Det er mye å hente når man jobber med trimmen hele tiden. Hvis en klubbregatta varer 3 timer er det ikke uvanlig med en halvtimes differanse på samme båttype. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ÅtteGlass Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Mulligan: Kult. Da er det en slags velger som styrer hvilken vinsj man jobber med? Ja, du kobler de ut og inn ved hjelp av fotbryterne som er montert i cockpitdørken. Å kjøre winsjene slik som de gjør på VOR båtene, er ikke noe du gidder på en turbåt. Da tror jeg familien din hadde gått rimelig fort lei.... Men det er masse å tjene på å trimme seilene så ofte du orker. Vinden er aldri helt konstant, og selv små justeringer kan gi øket fart. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.