Meklingsmannen Startet 6.Mars.2009 Del på Facebook Startet 6.Mars.2009 Hei Jeg har en Mekling 1978 mod med en OMC Cobra Diesel 206 hk - Drevet er OMC King Cobra. Jeg lurer på hva fart den skal gjøre og hvor stor stigning propellen skal ha? (Motor er den samme som Steyr 206) Kjøpte båten i 2005, men har kun fått brukt den ca 30 timer. Har stått på land siden 2006. Gikk da bare 24 knop, på 4200 o/min. (Dårlig registerrem, utroligt at ikke motoren røk!!) Har snart renovert hele båten, og gleder meg som guttungen på julaften til å få den på sjøen igjen. Mvh Dan Motorrom før renovering Motorrom etter ombygging og ny topcoat Flytting av båten, ut til jobben. Begynelse på ny badeplatform Første lag ferdig Ferdig produkt Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 aaaaaah nydelig - flere bilder Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bernt79 Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 den bilen må ha blitt satt opp før august. for nå er den kranbilen der kvit. hvis eg ikke tar helt asolutt feil. hehe Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 6.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Bilde med Kranebilen er fra 2007 Har hatt båten på jobben min en stund uten å fått tid til å jobbe med den. Men etter finanskrisen kom, så har jeg fått mer tid til min(e) egen båt. Skal prøve å holde dere oppdatert med bilder. Går alt etter planen blir det sjøsetting i mai, med destinasjon Zachen Hjemme lagde luftinntak med Linge-Design logo innstøpt. Forslag til ny targabøyle, skal ha ny kalesje, den gamle er for lav Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.