SS Maule Startet 6.Mars.2009 Del på Facebook Startet 6.Mars.2009 (redigert) Har et slikt anlegg på min akselgjennomføring i en Jeanneau Rush 77: https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8784/dsc00034.jpg Den lekker litt og jeg lurer litt på hvordan jeg fyller på grease. Er de like enkelt som det ser ut? Kan det gjøres når båten ligger på sjøen? Redigert 6.Mars.2009 av chrsel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Dette ser ut som hylse med talgpakning. Da er det bare å dra litt til på skruene (forsiktig)! Husk at det SKAL lekke noen dråper i minuttet for smøringens del. Når det ikke går å skru mer, legger du bare en ny talgpakning oppå de gamle. Det går fint mens båten ligger på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 6.Mars.2009 Del på Facebook Svart 6.Mars.2009 Stram likt på begge sider og prøvekjør etterpå, gjerne et kvarters tid på høyeste turtall du bruker båten. Fordel med to i båten og kjenn etter at det ikke blir for varmt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.