Moyja Startet 7.Mars.2009 Del på Facebook Startet 7.Mars.2009 (redigert) Jeg trenger hjelp med koblingen av triminstrumentet til Vp 290. Er det noen son kan hjelpe meg med rekkefølgen og fargen på ledningene i kontaktene som skal inn i sokkelen. Jeg har kjøpt nytt instrument (rund type) og med den følger det med en adapterkabel som det skal to små sokler med 4 pinner i vær kontakt. Det kan også være at det er en stor kontakt med 8 pinner i 4+4 konfigurasjon . jeg har ikke sokler på ledningene mine . Hvis noen har bilde av nevnte sokkel så hadde det vært fint. Hjelp.......... Redigert 7.Mars.2009 av Draco20 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 Er ikke sikker på hvilken type og årgang du har, men denne er en 89 modell. Måtte en liten tur i garasjen i dette flotte vårværet usj pføy. Bildene er dårlige for kameraet synger på siste værset, men jeg skal legge til tekst under. Set fra samme side som bildet så er fargekombinasjonene disse: Blå/rød, Lilla, Blind, Blå, Hvit/grønn, Sort, Hvit, Blind, Hvit/rød, Hvit/sort, Blind er uten tilkobling av noe slag. Lykke til, og håper du har samme fargene. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Moyja Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 (redigert) kjempe fint . men peker styre sporet opp eller ned. (hjørner er skrådd) kjarer ikke og se dette. Redigert 7.Mars.2009 av Draco20 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 På mitt bilde er hjørnene buet i underkant dvs. ved den sorte nede til venstre og den sort/hvite nede til høyre. Låseknappen sitter i midten i underkant, og to tynne styrespor går helt ut over hver av 4x4, og halvvies ut under hver av 4x4. Her er et par bilder til som IKKE er beskrevet i teksten over. Teksten og forklaringen gjelder posisjonene på bildet i forige innlegg Dårlig kamera for nærbilder men du får se om det er OK Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Moyja Svart 7.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 Ok da har jeg det takker for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.