Jump to content

slutt på båttilhengerutleige i Ålesund? krise


Bearded Beast

Recommended Posts

var på jakt etter en tilhenger til å frakte en 23 fot 2tonn båt fra Sørneset til Sula men Statoil Hatlane er einaste plassen eg veit som har hatt boggihenger til leige. men den står nå bygd inn bak stasjonen med båt på i vinteropplag/prosjekt på ukjent tid.. de har en mindre og men den er for liten. Eg har ikkje funnet en einaste plass som leiger ut båthenger av denne størrelsen. kranbil er ikkje mulig mht takhøyde da båten står lengst inne i et industrilokale.

Noen som vet om noe elr vil leige ut privat for en tusing en lørdag?

 

Mvh Ø

Redigert av Korsnes (see edit history)
Link to post
Share on other sites

veit du om noen av desse driver med utleige da? var en kamerat som spurte på remvik for 2 år siden og serviceminded som de er bet de omtrent hodet av han. nei det hadde de sluttet med da folk var håpløse idioter alle man som bare ødela og braut sundt osv. så de har mao ikkje.. :tongue: einaste eg som sagt veit om var i på Statoil hatlane.

 

Ulsteinvik blir i lengste laget...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...