Hekksjø Startet 7.Mars.2009 Del på Facebook Startet 7.Mars.2009 Jeg håper flest mulig er klar over at Meteorologisk institutt søker råd blant båtfolk og vil ha innspill til sine nye "Hav og kyst"-sider på www.met.no. De som har noe å melde til nettstedsplanleggerne, kan følge denne linken: http://spreadsheets.google.com/viewform?ke...wi-Cw&hl=no Hilsen Hekksjø Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Fanafjord Svart 7.Mars.2009 Del på Facebook Svart 7.Mars.2009 Da har jeg gitt tilbakemeldig at jeg ønsker meg gribfiler fra yr som fungerer med ugrib, samt en spesialvarsel for korsfjorden sør for Bergen Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Fanafjord Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Nå har hav og kystsidene blitt lansert på yr.no. Helt fantastisk. Man kan klikke på et punkt på kartet og får strøm, tidevann, vind, temp etc som kurver frem i tid. Genialt. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Capt'n Svart 25.Mars.2009 Del på Facebook Svart 25.Mars.2009 Støtter innspill om at vi må ha spesialvarsel for Korsfjorden. Vanskelig og uryddig fjordstykke dette. Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.