Jump to content

Jakten på ny seilbåt begynner her! (opptil 500k)

JGH

Recommended Posts

Hehe, sant nok Bergen. Ikkje adskilt akterkabin, men kan leve med den løsningen der. Skal på tur til Haugesundstraktene om 14 dagers tid, lurer på om me skal ta turen til Stavanger og kikke på 2 stk Feeling da. Dersom ikkje det dukker opp andre interessante eller dei blir solgt før eg får sjangs til handel.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Hvordan stiller ekspertisen seg til denne

Litt skeptisk.

Mulligan her på forumet er helt sikkert skeptisk til dekket i innlaminert kryssfiner.

Jeg hadde trodd at du ville ha en raskere båt enn den du har nå.

Hvis det er aktuelt må du ta den ut å seile en dag det blåser sterk kuling/liten storm. Så seiler du bankekryss et par timer med mest mulig duk oppe. Da finner du ut om selvbygget tåler en trøkk. Hvis den består testen (og det er ingen selvfølge) så har du en trygg langturbåt.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Ytterligheter finnes ikkje her, alt er mulig. Kan eg få båt med gode seilegenskaper/bokomfort/langturegenskaper/mye utstyr osv osv for 500K så er eg interessert. Men anser det for umuligt, så derfor ser eg etter kjekk hytte på sjøen. Men trur ikkje eg vil ha 38 fot og 12.8T båt. Hadde den vore glassfiber/alu/stål så hadde det vore ein aen sak. Og pris. Enn så lenge er eg åpen for det meste.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...