JGH Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Lurer igrunn mest på hvilken type olje denne girkassen skal ha. Quote BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
JGH Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Ingen som har svaret? Var ganke tynn den olja som eg tappa av. Kan eg bruke vanlig girolje? 80 olje feks. Quote BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 er ikke det en volvo ms 1 eller ms2 med reduksjon ? .skal da ha vanlig motorolje: Bernt Quote Link to post
JGH Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Takker, ligner veldig på det bildet eg fant av MS1 iallefall. Kjører mineralsk 15w på den eg da. Quote BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Jeg bruker sae 30 på både motor og gear (mineralsk singelgrad) Quote Link to post
Akoya Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Lurer igrunn mest på hvilken type olje denne girkassen skal ha. Hvor gammel er denne. jeg anbefaler å ta en titt inni girkassen før du setter den på plass. Jeg har akkurat overhalt min. Denne girkassen står på min Volvo penta md11 c Quote Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
JGH Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 inspiserte denne via påfyllingshullet bare, syns du eg bør dele den? Såg bra ut og har aldri kranglet. Quote BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Dette er en konkobling så det værste som skjer er vell at den slurrer eller har lagerlyd . Prøv først er ikke store jobben å plukke ut siden . Quote Link to post
TMe Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Typisk Volvo Penta MonoShift (MS). Skal bruke vanlig mineralsk motorolje. Quote Link to post
Recommended Posts