JGH Startet 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2009 Lurer igrunn mest på hvilken type olje denne girkassen skal ha. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
JGH Svart 8.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Ingen som har svaret? Var ganke tynn den olja som eg tappa av. Kan eg bruke vanlig girolje? 80 olje feks. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 er ikke det en volvo ms 1 eller ms2 med reduksjon ? .skal da ha vanlig motorolje: Bernt Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 8.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Takker, ligner veldig på det bildet eg fant av MS1 iallefall. Kjører mineralsk 15w på den eg da. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Jeg bruker sae 30 på både motor og gear (mineralsk singelgrad) Sitér dette innlegget Link to post
Akoya Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Lurer igrunn mest på hvilken type olje denne girkassen skal ha. Hvor gammel er denne. jeg anbefaler å ta en titt inni girkassen før du setter den på plass. Jeg har akkurat overhalt min. Denne girkassen står på min Volvo penta md11 c Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
JGH Svart 8.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 inspiserte denne via påfyllingshullet bare, syns du eg bør dele den? Såg bra ut og har aldri kranglet. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bernt Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Dette er en konkobling så det værste som skjer er vell at den slurrer eller har lagerlyd . Prøv først er ikke store jobben å plukke ut siden . Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 8.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2009 Typisk Volvo Penta MonoShift (MS). Skal bruke vanlig mineralsk motorolje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.