S/Y Emma Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 PlussMann: Jeg vet ikke om du er klar over det, men du driver og heiser opp tråder fra steinalderen til forsiden. Det er bare forvirrende og unødvendig, spesielt når man ikke kommer med nyttige bidrag. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
HCO Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Da kan kanskje jeg komme med et bidrag som gjør at "løftingen" ikke er helt bortkastet. Clas Ohlson har nemlig kommet med en ny "dings": Den vil være i balanse dersom den henges på rekkewire eller pushpit. På seilbåt henger man den i lengderetning, på motorbåt henger man den på tvers... Koster en hundrings, og finnes i masse forskjellige farger, slik at man slipper å vaske opp etter hver servering. Jeg skal iallefall ha meg 4 slike. Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
nilsht Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Men siden vi er på temaet...noen som vet om http://www.byskeformsprutning.nu selges i Norge nå? Evt har det dukket opp alternative produkter? Sitér dette innlegget Link to post
kokee Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 gyro?? Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Tilbake til tråden...... Når du skriver "gyro"? Mener du da "kardangs oppheng" et slikt som kompasset balanserer i? For "gyro" er noe helt annet..... Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 21.April.2009 Link til dette innlegget Svart 21.April.2009 Mener du da "kardangs oppheng" et slikt som kompasset balanserer i?For "gyro" er noe helt annet..... Neopp kompasset ble bruket av manskapet for kaffekoppen da jeg ble med en båt på lofotfisket for mange år siden. Grunnen til at jeg husker det var netopp at kaffekoppen kom farende gjennom luften i en bråttsjå i storm på vei hjem til Å (eller Tind var det vel.9 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.