"Mathilde" Svart 17.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2009 Hvilken båt type/lamper er det du byttet i ? Lurer på om de passer i Bavaria tak spotter. (2002-2005 modeller) Geir De passer perfekt i spotten, Geir T. Har selv byttet mine Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Hvor kan jeg kjøpe bra Leds som passer i spot med liggende G4 pære? Har kikka på noen og enten så lyser de som bare f.. hvitt eller så var det grønnskjær i dem.. Tips?? Redigert 20.Mars.2009 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Vet at Wærner har tatt inn noe Led pærer. Har du sjekket hos han? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Thorlyn Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Ja har kikka.. de er litt restriktive til og ta inn enda da det er så mye dårlig ute og går.. Det er halogen spotts i hele den nye skuta så det hadde jo dratt ned forbruket endel kan man si. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
shaukaas Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Jeg har byttet ut 10W G4 pærer i mine NOVA lamper med disse pærene fra Tomrica. Disse lyser svært bra, men noe kaldere enn vanlige halogen pærer. Pærene ble kjøpt hos Jama Marina i Stavanger, og er dimmbare. (Bruker denne LED dimmeren.) Nå ser jeg også at man kan få NOVA lamper med "orignalemonterte" LEDs... Noen som vet hvordan disse lyser? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Byttet til denne LED-pæren fra Clas i en av leselampene ombord. Den gir godt lys, men den støyer vanvittig på radioen! Til og med på reiseradio som går på egne batterier gir den støy! Noen som har vært borti lignende med andre LED-pærer? Og hva kan man evt gjøre for å hindre støyen? Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 21.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2009 Jeg bruker disse fra www.sparelys.no Ikke noe støy fra de. Høyre lampe har led-pære og venstre har vanlig. Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.