vingemutteren Startet 10.Mars.2009 Del på Facebook Startet 10.Mars.2009 Hei folkens, er det dyrt/vanskligt å ettermontere El-start/generator på en Tohatsu 25hk 2T 05 av enkleste sort (styrekult)? Eller har denne motoren allerede generator? Hvor finner man de nødvendige delene? Skal til å kjøpe en båt med en slik, og jeg så gjerne at jeg kunne ha ettermontert elstart og kansje spesielt generator til lading av batteri for lanterner og lensepumpe. Sitér dette innlegget Link to post
vingemutteren Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Da har jeg funnet ut at motoren (en 25hk 2004 tohatsu lang) har 12v 80w vekselstrøm generator innebygget. Jeg må da ha en starter med innslag, og likeretter for å konvertere til elstart. Skal jeg ha fjernstyring, må jeg også ha en choke solenoid. + selve motorkontrollen med kabler. Mitt spørsmål da, er hvem anbefales det å handle hos, eller prioritere å sjekke hos først? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.