Fru Jacobsen Startet 10.Mars.2009 Del på Facebook Startet 10.Mars.2009 Mener å ha hørt at denne har gått opp.. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Walter_S Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Selvfølgelig! Staten fornekter seg ikke. - Se Importkalkulator - og husk på! Det kommer MVA i tillegg (legges på til slutt). Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Takk Walter Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
nimbuster Svart 10.Mars.2009 Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 Det er vel ingen grunn til at den ikke skal gå opp? Politikere fornekter seg ikke, og på spørsmål om hvorfor er gjerne svaret " det bare blir sånn"...det er det enkleste. Akkurat som bilavgiftene opp gjennom årene...der var også svaret "...det bare blir sånn". Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2009 He he, litt OT, men min datter har en Polo diesel UTEN partikkelfilter,bruker vel 0,5 på mila - Årsavgift litt over 3000, selv har jeg en Corvette stående i garasjen med en 454 V8 som antakeligvis bruker et par liter eller mer - Årsavgift 2740. Altså - Polo'n er miljøsynderen. Merkelig avgiftspolitikk vel? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fjordutsikt Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Når det gjelder avgifter så er det enklest å øke avgiften for alle da får staten inn de millionene de trenger - rettferdighet er merarbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Grunnen til at avgiftene går opp er for at det skal finnes nok penger til at alle vi i offentlig sektor kan få en lønn til å leve av, enten vi utfører noe vettugt arbeid eller ikke, etter mitt syn! At økningen i hk-avgiften er på linje med økning i KPI og langt lavere enn lønnsveksten er selvfølgelig helt uinteressant vil jeg tro. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ivar Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 ... eller det anses mest rettferdig å øke for alle..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Oteren Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 (redigert) Ja for all del, effektivitet må vi se bort fra. Mest for pengene må andre ta seg av. Jeg har fått med meg at det er et utømmelig oppkomme av gode formål våre avgifter skal gå til. Redigert 11.Mars.2009 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Så HK avgiften er øket til 184.76 NOK inkl. moms. Hva var den i fjor? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Hk-avg inkl mva: * 2008: kr 179,38 * 2009: kr 184,76 Økning 3,0 % Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Og hvis noen ønsker å se utviklingen i denne avgiften fra 1998 og frem til idag så er det bare å gå inn her: http://toll.no/templates_TAD/Article.aspx?...;parentid=44775 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.