Sun Flyer Startet 11.Mars.2009 Del på Facebook Startet 11.Mars.2009 (redigert) Så du jo tenke over om fruen noen gang kommer til beherske båten så bra at hun tør å dra ut å seile alene med venninder. Tenkte å "ta en salt" og lage en poll på denne påstanden. Passer også bra siden det nettopp har vært kvinnedagen. Vær ærlige nå folkens.. Spør gjerne rederinnen før svaret blir avlagt! Redigert. To forskjellige poller. Se annen tråd for seilbåt. Redigert 11.Mars.2009 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Ludde30 Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Fikk beskjed om at jeg måtte svare på begge spørsmålene, noe som ikke passer så godt ;) Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Sun Flyer Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Svarte! Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sun Flyer Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Problemet som Ludde30 nevnte er nå løst ved å skille ut seilbåtene på egen tråd. Dermed funker denne som motorbåttråd. Og det er bare å stemme! Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
avmønstret5 Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Heehe de tør ikke Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Denne meningsmålingen funker fremdeles ikke: Følgende feil oppstod: Alle spørsmål i meningsmålingen må besvares. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
hifo Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 samme her.. og nå er jeg forbannet. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Amorøsa Svart 11.Mars.2009 Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 I min båt har det aldri vært likestilling, og det kommer heller aldri til å bli likestilling der. Likestilling er heller ikke et emne for diskusjon ombord Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 11.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2009 Ok. Da lager jeg ny. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.