Jump to content

Hvem selger Teak finer og Meranti finer: Haugesund, Stavanger.

blacki

Recommended Posts

Som overskriften sier; hvor kan dette kjøpes rimligest i område mellom Haugesund, Stavanger. Kom gjerne med tips om pris/hvor det er rimligest og bra kvalitet.

På forhånd takk for hjelpen! :cheers:

Hei sveis. Jeg tror ikke dette er spesielt "billig" uansett, men hør med f.eks. Monter som står i direkte ledtog med Optimera, som igjen har tilgang på alt.

Jeg kan handle direkte der, men det er fordi jeg er firmakunde.

Jo, og så noe på B på Husøy/Avaldsnes. Båtbyggeri.

JRO

Takk.

Monter og Båtbyggeriet skal sjekkes opp. Meranti er vel ikke så dyrt da (selv om det er blitt dyrer senere år).

Er ganske god kunde på Monter så burde vel kunne få fatt i noe der om dem har tilgang.

Ser at Maretim har litt teak plater (dem har vel butikk i stavanger også nå). Noen som har erfaring med at dette er bra greier?

Redigert av blacki (see edit history)

I Stavanger vil jeg anbefale Tre og X-finér Import A/S.

http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...p;x=40&y=12

Tre og X-finér Import A/S

Flinteg. 6 4016 Stavanger

51 58 95 40

Du ser på kartet hvor det ligger. Nedfor fotballbanen i Hillevåg. Det er et lager der og noen brakker. Inni brakkene sitter det en eldre mann og røyker og venter på kunder. Hyggelig kar, kan svare på alt - og har nesten alt. Prisene er også rimelig greie.

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...