blacki Startet 12.Mars.2009 Del på Facebook Startet 12.Mars.2009 Som overskriften sier; hvor kan dette kjøpes rimligest i område mellom Haugesund, Stavanger. Kom gjerne med tips om pris/hvor det er rimligest og bra kvalitet. På forhånd takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Som overskriften sier; hvor kan dette kjøpes rimligest i område mellom Haugesund, Stavanger. Kom gjerne med tips om pris/hvor det er rimligest og bra kvalitet. På forhånd takk for hjelpen! Hei sveis. Jeg tror ikke dette er spesielt "billig" uansett, men hør med f.eks. Monter som står i direkte ledtog med Optimera, som igjen har tilgang på alt. Jeg kan handle direkte der, men det er fordi jeg er firmakunde. Jo, og så noe på B på Husøy/Avaldsnes. Båtbyggeri. JRO Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 (redigert) Takk. Monter og Båtbyggeriet skal sjekkes opp. Meranti er vel ikke så dyrt da (selv om det er blitt dyrer senere år). Er ganske god kunde på Monter så burde vel kunne få fatt i noe der om dem har tilgang. Ser at Maretim har litt teak plater (dem har vel butikk i stavanger også nå). Noen som har erfaring med at dette er bra greier? Redigert 12.Mars.2009 av blacki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 (redigert) I Stavanger vil jeg anbefale Tre og X-finér Import A/S. http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...p;x=40&y=12 Tre og X-finér Import A/S Flinteg. 6 4016 Stavanger 51 58 95 40 Du ser på kartet hvor det ligger. Nedfor fotballbanen i Hillevåg. Det er et lager der og noen brakker. Inni brakkene sitter det en eldre mann og røyker og venter på kunder. Hyggelig kar, kan svare på alt - og har nesten alt. Prisene er også rimelig greie. Redigert 12.Mars.2009 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
blacki Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Takker! får kanskje ta meg en tur der da og ta meg en røyk og en prat med denne eldre røykende karen! ... Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 12.Mars.2009 Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Dersom du skal ha mye ville eg hørt med Oslo Finerfabrikk dei er billige og har topp kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 12.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2009 Dersom du skal ha mye ville eg hørt med Oslo Finerfabrikk dei er billige og har topp kvalitet. nei, skal ikke ha så mye. Og det blir vel litt langt til oslo for å kjøpe da. skal over fjelle en tur snart, men gidder ikke før snøen er bort... Sitér dette innlegget Link to post
helt_harry Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Jeg vet ar KGB på Bø hadde en del teak finer på lager tidligere. Du kan jo ta en telefon til dei Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.