Jump to content

Askeladden gjenoppstår - og seilier videre med lokale krefter.

Nils1

Recommended Posts

Dette synes jeg er flott. Både for arbeidsplasser og Askeladden. Jeg håper de får litt mer frihet enn under Brunswick's regime til å utvikle båter som passer markedet. Jeg er fortsatt av oppfatning at utviklingen av Commuter serien var et stort feiltrinn og at det var en av de tyngre byrdene som tok livet av Askeladden

• 3 måneder senere...

Var innom forhandleren vår i dag - han kunne meddele at Askeladden i første omgang går i gang med tre modeller, som det nå gikk an å legge inn bestilling på.

Disse modellene var 475, 535 og C6.

Blir interessant å se hvor mange modeller de etterhvert satser på, og når de evt utvider produksjonen til også å omfatte disse...

Redigert av arnstein156 (see edit history)

You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge

Synes det er kjempeflott at Askeladden har startet opp som en "familiebedrift" igjen og håper de vil satse på båter som har gitt dem ryktet som de har hatt.

Nå sier den nye hjemmesiden deres ingen ting om hvilke båter de vil kutte ut av produksjonen , men jeg tør vedde på at de kutter ut de største båtene.

Etter min mening bør de holde seg unna større båter enn 21 fot.

Er forøvrig veldig glad for at Lunde gruppen er ute av bildet.

2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...