Nils1 Startet 13.Mars.2009 Del på Facebook Startet 13.Mars.2009 (redigert) Så var ikke Askeladden død likevel. Og ikke minst - det lar seg gjøre for lokale krefter å reise seg fra asken. Dette syns jeg var en god nyhet - ikke minst fordi markedet trenger motvekter til enkelte "storheter" innen båtbransjen. Godt nytt om Askeladden ( Sorry - så ikke tdligere post fra Edo om samm emne.) Redigert 13.Mars.2009 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Dette synes jeg er flott. Både for arbeidsplasser og Askeladden. Jeg håper de får litt mer frihet enn under Brunswick's regime til å utvikle båter som passer markedet. Jeg er fortsatt av oppfatning at utviklingen av Commuter serien var et stort feiltrinn og at det var en av de tyngre byrdene som tok livet av Askeladden Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 (redigert) Redigert 13.Mars.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arnstein156 Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 (redigert) Kjempegreier! Redigert 13.Mars.2009 av arnstein156 (see edit history) Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
Bjørktun Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Dette var goder greier. Eg trur det vil vere fornuftig i desse tider, å satse på dei minste modellane, opp til rundt 20 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Flott , får håpe at det går greit med oppstart og drift. Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 Ja, det er kjempe flott Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
arnstein156 Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 (redigert) Var innom forhandleren vår i dag - han kunne meddele at Askeladden i første omgang går i gang med tre modeller, som det nå gikk an å legge inn bestilling på. Disse modellene var 475, 535 og C6. Blir interessant å se hvor mange modeller de etterhvert satser på, og når de evt utvider produksjonen til også å omfatte disse... Redigert 17.Juni.2009 av arnstein156 (see edit history) Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
opas Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 Synes det er kjempeflott at Askeladden har startet opp som en "familiebedrift" igjen og håper de vil satse på båter som har gitt dem ryktet som de har hatt. Nå sier den nye hjemmesiden deres ingen ting om hvilke båter de vil kutte ut av produksjonen , men jeg tør vedde på at de kutter ut de største båtene. Etter min mening bør de holde seg unna større båter enn 21 fot. Er forøvrig veldig glad for at Lunde gruppen er ute av bildet. Sitér dette innlegget 2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.