Hansi Startet 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2009 (redigert) Nå har en mulighet til å stemme frem årets båtnyhet. Gjelder motorbåter. Redigert 13.Mars.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Den nye Viknes'en med flybridge ser ut som en bastard hvis du spør meg... Virker som litt "klipp og lim" fra diverse brosjyrer en sen kveld fra en designer med høy grunnpromille. Plassen var fenomenal, så jeg sier ikke noe på bruksverdien. Bare at forfra ser det ut som noe en "hjemme-bygger" med fraværende estetisk sans kunne klisteret i sammen med litt kryssfiner og ett spann med polyester fra Biltema... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hansi Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 (redigert) Foreløpig ser det ut som om at Viknes er en av få båtbyggere / leverandører her i landet som fremdeles holder hodet over vannet og som ikke minst har ordrer inne på nybygg. Mulig det har noe med smak / behag / design å gjøre, ikke vet jeg ? Redigert 13.Mars.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Marex fikk min stemme, det er en flott båt. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
båtn2 Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Nordwest fikk min stemme, det er en flott båt Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
-Matros- Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Likte American Tug 34 jeg. Hvordan stemmer man? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Astor Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 (redigert) Viknes 1030 Sunbridge fikk min stemme. En utrolig flott båt. Enig med matros, American tug er også en av mine favoritter. Viknes vant fordi de er norsk, Redigert 13.Mars.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Jeg var litt i tvil om Viknes eller NordWest skulle få min stemme. Men jeg synes at Viknesen blir litt schnål. Hadde passet bedre med en mindre FB tror jeg (noe mer alla Targa). Så jeg stemte på NW 370 Sport. En lekker båt som rederinnen ønsker seg Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Jeg skal ha den Marexen når jeg bli stor ! Vi får håpe finanskrisen ikke ødelegger for disse båtene ! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Som trådstarter glemte jeg å skrive hva jeg selv stemte, ja, ja slik kan det gå noen ganger. Var sterkt i tvil men endte til slutt opp på Viknes 1030 Sunbridge som jeg synes er en tiltalende båt med god plass tross noe rar design / plassering av veranda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.