jepp. Startet 13.Mars.2009 Del på Facebook Startet 13.Mars.2009 Hei. Er det noen som har noe erfaring med å få mere ut av en Yanmar LP 300? Eller kjenner til noen som driver med dette? Goldfish har D-Max og øker motoren til 380hk. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Har aldri hørt om en LP 300 motor fra Yanmar 6LPA- STP/DTP er derimot velkjent. Eneste jeg jeg har hørt om som har tatt ut mere av dem, er som du sier Goldfish. Turbo byttes og toppturtallet økes bl.a. Er visstnok ikke spes holdbart av forståelige grunner om det kjøres mye på "flat fjøl" som endel av D-max-eierene gjør. Jeg hadde latt den være i fred Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bitteliten Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 Jeg har hørt det samme om trimmede Goldfish motorer -¨både bensin og dielse. Ikke de mest holdbare. Men eierne ser ikke ut til å bry seg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.