kaptein02 Startet 13.Mars.2009 Del på Facebook Startet 13.Mars.2009 Nokon som har erfaring med Mercury 25hk 2 takt ca 2000 mod? Vurderer å kjøpe meg ein,har fått tak i ein som skal ha ca 10000 for sin.Etter å ha sett litt rundt på markedet er dette ein stråalande pris! Den har lang stamme og fjernstyring,men ikkje el start. Fine motorer eller? Takk. Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
SeaRaymond Svart 13.Mars.2009 Del på Facebook Svart 13.Mars.2009 (redigert) Velkommen til baatplassen! Kjenner en som hadde en fra rundt 1990, den var enkel, bråkete og gav ialllfall ikke meg noe voldsomt godt inntrykk, han som brukte den var vel ikke gammel nok, men husker det var mye draging i snoren for å få den til å gå... men dette er bare det lille jeg kjenner til en mercury 25 og nok sikkert ikke noe konkret du trenger å ta med i din vurdering. Sikkert noen her med lik motor som kan komme med bedre innspill. Redigert 13.Mars.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 14.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 Kan tenke meg at det er litt forskjell på 1990 mod og 2000 mod jau. Ingen som har liknande motorar? Evt. Mercury motorer fra same tidsperiode? Motoren er strøken og har vert gått over av mekanikar. Tvilar på at det blir so mykje draging sidan karen som skal ha den er 17 og har nok av muskler Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
kaptein02 Svart 15.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2009 skuffa over responsen her... Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Arnt-W Svart 27.Juni.2009 Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 Sent svar og neppe så informativt heller... Har en 25 Mercury fra 1997 som jeg stort sett er fornøyd med, lager litt lyd, men er sprek og dravillig. Hvordan det er å dra den igang med snora vet jeg ikke da min har el-start og jeg kun drar rundt motoren for hånd i forbindelse med smøring, vedlikehold og før start. Kan forresten nevne at jeg har en langstammet 25 hester fra midten av -80 tallet en gang som faktisk har nøyaktig samme blokka og endel andre deler, i praksis samme motor med annen forgasser og litt sånt småplukk, i tillegg til deksel og sånt da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.