jone Startet 16.Mai.2004 Del på Facebook Startet 16.Mai.2004 Jeg har fått ny båt Hentet den i Sverige på fredag og kjørte den på båthenger hjem til Stavanger. Det er en Yamarin 4730S med F60 Yamaha. Det lille jeg har fått kjørt den svarer til forventningene, men det er viktig nå og kjøre motoren korrekt inn. Jeg hadde tidligere en Yamarin 5940 2002 modell med F100 som ble solgt nå nylig. Jeg har merket meg at ettersom det er et sug i markedet på båter og flere utgaver av årets modell faktisk er utsolgt har en del forhandlere skrudd opp utropsprisen en del og gir heller ikke rabatter. Det fører til at nyere bruktbåter går unna som varmt hvetebrød. 5940 og 4730 er to ganske ulike båter men behovet for hyttebåt, som jeg bruker båt til endrer seg med tiden, akkurat nå er det en vannskibåt vi trenger Men i morgen er det 17 mai, da skal vi ikke på sjøen men gå i tog. Gratulere med dagen i morgen alle mann. :flag: Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 16.Mai.2004 Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Hei Gratulerer med ny båt, ser du valgte et bra merke. Jeg fikk min nye Yamarin 6210 for en uke siden, fin båt og jeg er svært godt fornøyd så langt. Spesielt gjelder dette motoren, en Yamaha 150Hk VMax HPDI. Yamarin/Yamaha ----- Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
jorhei Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Gratulerer med ny båt!!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
HaJ Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Gratulerer med ny båt! Mvh HaJ som også er Yamarin/Yamaha-frelst Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.