Jump to content

Jeg har byttet båt (kjøpt meg ny)

jone

Recommended Posts

Jeg har fått ny båt  :smash: Hentet den i Sverige på fredag og kjørte den på båthenger hjem til Stavanger. Det er en Yamarin 4730S med F60 Yamaha. Det lille jeg har fått kjørt den svarer til forventningene, men det er viktig nå og kjøre motoren korrekt inn.

Jeg hadde tidligere en Yamarin 5940 2002 modell med F100 som ble solgt nå nylig. Jeg har merket meg at ettersom det er et sug i markedet på båter og flere utgaver av årets modell faktisk er utsolgt har en del forhandlere skrudd opp utropsprisen en del og gir heller ikke rabatter. Det fører til at nyere bruktbåter går unna som varmt hvetebrød.

5940 og 4730 er to ganske ulike båter men behovet for hyttebåt, som jeg bruker båt til endrer seg med tiden, akkurat nå er det en vannskibåt vi trenger :smash:

Men i morgen er det 17 mai, da skal vi ikke på sjøen men gå i tog. Gratulere med dagen i morgen alle mann.  :smash::flag: :flag: :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...