Pelle Parafin Startet 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2009 Har en 1syl. Sabb motor som er direkte sjøkjølt.Ble anbefalt å ta toppen av for rengjøring i kjølekanal,da den sakket på, (mulig pga.varmgang) når den hadde gått på fullt en stund.Finnes der noe som kan tømmes i kanalen som løser opp salt/rust? Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Jeg har en sjøvannskjølt, 2-sylindret diesel som ikke kunne brukes over 1000 rpm før nåla spratt opp på det røde feltet. Kjøpte 1 flaske med et-eller-annet rens, kjørte motoren varm, blandet rensevæsken med ferskvann og kjørte dette gjennom motoren. Lot det stå en tid og skylte godt med ferskvann, d.v.s. kjøleinntaket oppi en plastbøtte som ble etterfylt. Problemet løst. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Systemrens tenker jeg http://maritim.no/product.aspx?id=4700&...upkey=006003060 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
dhjerp Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Systemrens tenker jeg ........og det er navnet på det......... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2009 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.