Moyja Startet 14.Mars.2009 Del på Facebook Startet 14.Mars.2009 Kunne dette være noe for "Droll" og andre som sysler med veteranmotorer ? http://www.blocket.se/vi/20674031.htm?ca=1_4_s Er det s Droll, Hvordan går det med oppbyggingen av Mercuryèn? DEt ble stille fra deg. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 Kunne dette være noe for "Droll" og andre som sysler med veteranmotorer ? Sysler mest med de seks sylindrede modellene... men hadde det vært i Norge og kanskje en Mark75 H Droll, Hvordan går det med oppbyggingen av Mercuryèn? DEt ble stille fra deg. Hvilken ?? driver med 2 stk Venter på mildvær så jeg kan få gjort litt, jobber i en uisolert gammel liten garasje som er fylt nesten til rande...... Er nesten klar, trenger bare litt fintuning av tenning Samler fremdeles deler, begynner å ligne noe der også, har dog ikke begynt å sette sammen noenting.. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Moyja Svart 14.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 jeg har intrykk av at det er veldig langt mellom disse gamle motorene her i Norge. Det virker som det er lettere og finne på andresiden av grensen. Jeg vet ikke om dette stemmer men det virker i allefall slik. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 14.Mars.2009 Del på Facebook Svart 14.Mars.2009 jobber i en uisolert gammel liten garasje som er fylt nesten til rande...... Apropos, fra annonsen: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.