Kotnes Startet 17.Mai.2004 Del på Facebook Startet 17.Mai.2004 Er på jakt etter antiskliduker av denne typen som er vinrøde. Har kjøpt i båtutstyrsbutikker før men det virker som vinrødt er ute av sortimentet. Er det noen som vet om en butikk som har eller har noe liggende selv som de kunne tenke seg å selge til meg så skrik ut. Er interresert i alt som er selv om de ikke er helt like de på bildet. Ovale, runde og firkantede eller hva de måtte være. Takker for alle tips. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
enter4u Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Fuglevik båtsenter, eller båtsevice. Er ikke helt sikke hvem av altenativene det er. Kjøpte duker der i fjor. Så at dem hadde dem i forrige uke også. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Fuglevik båtsenter, eller båtsevice. Er ikke helt sikke hvem av altenativene det er. Kjøpte duker der i fjor. Så at dem hadde dem i forrige uke også.Vet du hvor det er i landet. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
HaJ Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Europris har slike duker med lignende motiv. Vet ikke om de har røde, men det går jo an å sjekke hvis du ikke finner andre plasser. Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
bliss X Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Vet du hvor det er i landet.Fuglevik ligger rett utenfor Moss. Går sikkert an å ringe å få det tilsendt. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Fuglevik ligger rett utenfor Moss. Går sikkert an å ringe å få det tilsendt.Ringer Fuglevik i morgen. Takk så langt til alle. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Kotnes Svart 18.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Ingen duker på Fuglevik. Jakter nå videre. Kom med tips. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Amorosa Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Hei. Har selv samme duker og jeg kjøpte de på Båtbua i Fredrikstad. Telefon 69 31 13 66 Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Problemet er hvis dukene skal ha en annen farge enn hvit eller blå. Jeg har bare sett slike sklisikre duker i nevnte farger. Kjøpte noen på Europris i fjor. Og så fant jeg en masse varianter av både hvite og blå til rimelig pris hos en slik gardin/stoff butikk i Lillesand. Husker dessverre ikke navnet på butikken. Kanskje noen andre vet? Den lå midt i sentrum. Mener også å huske at det var felles inngang for flere butikker. Først til venstre lå nevnte butikk, og så kunne man fortsette videre innover til andre butikker. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Hmm - disse dukene er vel av et slags gummilignende stoff. Kunne jo prøvd å farge dem vinrøde og se hva som skjer... Eller: Hva med å få tak i vinrøde duker i vanlig stoff, og så feste slike sklisikre duker på undersiden? Dette tipper jeg er den enkleste løsningen, hvis du på død og liv må ha vinrøde duker. Alternativt at du bytter ut den vinrøde fargen på båten med blå/hvit og matcher med blå respektive hvit duk... Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 20.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2004 Hadde identiske duker til de hvite og blå, bare at de var vinrøde i den forrige båten. Jeg vet at det finnes men hvor? Tok desverre ikke ut dukene når jeg solgte Sandviken jeg hadde men jeg er av den typen at når jeg selger en båt følger alt med utenom kjerringa. Unga under tvil . Ringte Fredrikstad som en nevnte men de hadde aldri hatt duker i VINRØDT. Jeg jakter videre. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Bertinius Svart 20.Mai.2004 Del på Facebook Svart 20.Mai.2004 Europris og andre lavpris butikker har dette stoffet som metervare, en slikk og ingenting i forhold til båtutstyrsbutikker . Kjøpte to ruller ti ca 40 kr, og det holdt til hva vi trengte totalt Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 15.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2004 Fant en vinrød duk hjemme. Må vel være noen som har noe sånt liggende. Gi lyd fra deg. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.