Jump to content

Jakten på duker fortsetter


Kotnes

Recommended Posts

Er på jakt etter antiskliduker av denne typen som er vinrøde. Har kjøpt i båtutstyrsbutikker før men det virker som vinrødt er ute av sortimentet. Er det noen som vet om en butikk som har eller har noe liggende selv som de kunne tenke seg å selge til meg så skrik ut. Er interresert i alt som er selv om de ikke er helt like de på bildet. Ovale, runde og firkantede eller hva de måtte være. Takker for alle tips.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Bilde                                                                                

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Problemet er hvis dukene skal ha en annen farge enn hvit eller blå. Jeg har bare sett slike sklisikre duker i nevnte farger. Kjøpte noen på Europris i fjor. Og så fant jeg en masse varianter av både hvite og blå til rimelig pris hos en slik gardin/stoff butikk i Lillesand. Husker dessverre ikke navnet på butikken. Kanskje noen andre vet? Den lå midt i sentrum. Mener også å huske at det var felles inngang for flere butikker. Først til venstre lå nevnte butikk, og så kunne man fortsette videre innover til andre butikker.

Link to post
Share on other sites

Hmm - disse dukene er vel av et slags gummilignende stoff. Kunne jo prøvd å farge dem vinrøde og se hva som skjer... Eller: Hva med å få tak i vinrøde duker i vanlig stoff, og så feste slike sklisikre duker på undersiden? Dette tipper jeg er den enkleste løsningen, hvis du på død og liv må ha vinrøde duker. Alternativt at du bytter ut den vinrøde fargen på båten med blå/hvit og matcher med blå respektive hvit duk... :flag:

Link to post
Share on other sites

Hadde identiske duker til de hvite og blå, bare at de var vinrøde i den forrige båten. Jeg vet at det finnes men hvor? Tok desverre ikke ut dukene når jeg solgte Sandviken jeg hadde men jeg er av den typen at når jeg selger en båt følger alt med utenom kjerringa. Unga under tvil :smash:. Ringte Fredrikstad som en nevnte men de hadde aldri hatt duker i VINRØDT. Jeg jakter videre.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Fant en vinrød duk hjemme. Må vel være noen som har noe sånt liggende. Gi lyd fra deg.                                                                                                                                                                                 Bilde

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...