klugg Startet 15.Mars.2009 Del på Facebook Startet 15.Mars.2009 Jeg har krafset bort litt løst materiale rundt en liten del av det innstøpte gjennomføringsrøret, som det fremgår av bildet. Men det er ikke så mye at jeg har tenkt til å støpe inn hele røret på nytt. Men jeg er uerfaren med plastarbeid, og lurer på hva jeg skal bruke og hvordan jeg går frem for å plaste igjen det som gliper. Nederst i bildet går det hull langs røret de ca 15 cm helt inn til motorrommet, slik at her er det mulig å injisere innenfra også. Takknemlig for all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
klugg Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Tillater meg å løfte denne opp... Noen som kan hjelpe med råd? Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 17.Mars.2009 Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Jeg er ingen ekspert, men utfra bildene gjør jeg meg følgende tanker: Blande epoxy og ha det i en litt stor vanlig sprøyte, så kan du sprøyte blandingen inn i de hulrom som skal fylles opp. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.