Elmer Startet 16.Mars.2009 Del på Facebook Startet 16.Mars.2009 Håper å få innspill av nåværende eller tidligere eiere av Master 820. Som mange andre med slike båter har gjort, skal nå marmor-lookalike-platene over pentry ut og vekk. Har også i den forbindelse lyst til å legge ny plate som vasken ligger i. Under platen som vasken ligger i, går det langsgående teaklister hvor det er skruer som er skrudd opp i plata. Tre plasser på vasken var det en form for beslag med skrue festet i treplata. Alt dette har jeg fjernet. Likevel sitter vasken dønn. Det kan se ut som vasken i tillegg er limt? Er det i så fall rå muskelkraft som gjelder? Håper noen kan hjelpe meg å få en enda flottere båt til sommeren enn jeg allerede synes jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Forsøk å ta kontakt med Inter Trading. Der finnes det folk som vet noe om Masterbåtene. INTER TRADING AS, etablert i 1990, er et tradisjonelt båtbyggeri i Arendal som har ni ulike modeller fra 22 til 30 fot. Daglig leder og eier, Åsmund Mathiassen, var medeier i Master Boat i ti år og har til sammen over tyve års fartstid i båtbransjen. Office / Kontor: Inter Trading AS Engeneveien 22 4817 His Tlf: 37 01 10 12 Mobil:90 12 14 05 Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Camor Svart 16.Mars.2009 Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Jeg vet ikke hvordan vasken din ser ut eller er festet. Men jeg ser at kjøkkenvasker av og til er limt med silikon i tillegg til festeklips. Bruk en tapetkniv og skjær mellom vask og benk. Husk å legge silikon under når du monterer vasken igjen så slipper du vanninntregning. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 16.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2009 Takk for gode råd. Men er det ingen der ute som konkret har gjort dette i en Master? Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 17.Mars.2009 Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Hei Elmer! Takk for hyggelig IM. Jeg mener å huske at det bar som noen sier her, silikon som jeg bare skar fra siden og brukte musklene. Nå tror jeg at jeg selv gjorde det etter å ha revet av hele plata fordi jeg ville bygge om hele pentryet. Den nye plata ble lakkert flere ganger før jeg limte inn vasken igjen pentrybilde Lykke til, Masteren var jammen en herlig båt. Savner den litt Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Elmer Svart 17.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2009 Takk skal du ha, Amalie 36. Jeg prøver rådet som er gitt, så får vi se hvordan det går. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.