Jump to content

Hvordan fjerne pentryvask i Master 820?

Elmer

Recommended Posts

Håper å få innspill av nåværende eller tidligere eiere av Master 820. Som mange andre med slike båter har gjort, skal nå marmor-lookalike-platene over pentry ut og vekk. Har også i den forbindelse lyst til å legge ny plate som vasken ligger i.

Under platen som vasken ligger i, går det langsgående teaklister hvor det er skruer som er skrudd opp i plata. Tre plasser på vasken var det en form for beslag med skrue festet i treplata.

Alt dette har jeg fjernet. Likevel sitter vasken dønn. Det kan se ut som vasken i tillegg er limt? Er det i så fall rå muskelkraft som gjelder?

Håper noen kan hjelpe meg å få en enda flottere båt til sommeren enn jeg allerede synes jeg har. :smiley:

Forsøk å ta kontakt med Inter Trading.

Der finnes det folk som vet noe om Masterbåtene.

INTER TRADING AS, etablert i 1990, er et tradisjonelt båtbyggeri i Arendal som har ni ulike modeller fra 22 til 30 fot. Daglig leder og eier, Åsmund Mathiassen, var medeier i Master Boat i ti år og har til sammen over tyve års fartstid i båtbransjen.

Office / Kontor:

Inter Trading AS

Engeneveien 22

4817 His

Tlf: 37 01 10 12

Mobil:90 12 14 05

Buster X med Yamaha 70

Hei Elmer!

Takk for hyggelig IM. Jeg mener å huske at det bar som noen sier her, silikon som jeg bare skar fra siden og brukte musklene.

Nå tror jeg at jeg selv gjorde det etter å ha revet av hele plata :smiley: fordi jeg ville bygge om hele pentryet.

Den nye plata ble lakkert flere ganger før jeg limte inn vasken igjen pentrybilde

Lykke til, Masteren var jammen en herlig båt. Savner den litt :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...