thomasd Startet 18.Mars.2009 Del på Facebook Startet 18.Mars.2009 Hei, Jeg har et IS15 combi i båten i dag (som har tatt kvelden) med dybde, temp og fartsgiver (to givere - hvorav temp'en viser feil), samt en frittstående (ikke integrert) GPS fra Garmin av middelmådig ytelser. Siden loggen har dødd må jeg erstatte den med noe. Å kjøpe et nytt IS15 virker rimelig dumt, ettersom det fort koster 4-5000,- og ikke er særlig velrennomert. Dessuten koster det meg en tusing å bytte fart/temperaturgiveren. Båten er en Windy 25 Mirage, som har stort kartbord og egentlig lite plass til å plassere en plotter, selv om jeg ser at noen får det til på høyre side av styreplassen (se bilder under). Alternativer jeg har tenkt på; - Nytt IS20-anlegg, koster fort 8-9000,- - En annen type GPS-plotter med integrert ekkolodd/fart/temp - Stand-alone ekkolodd (grafisk sådan) med fart/temp til en rimeligere penge enn IS15/20 (typisk 2-3000,-) Noen som har gode forslag eller anbefalinger? Er det noen systemer som kan integreres med det som allerede ligger av givere og kabler i båten? Mvh Thomas Mitt dash: Tilsvarende båt som har fått plass til en GPS-plotter (Seiwa Murena) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 18.Mars.2009 Del på Facebook Svart 18.Mars.2009 Har du tenkt tanken å bytte ut "kartbordet" ditt med en flatskjerm? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.