Ask Startet 19.Mars.2009 Del på Facebook Startet 19.Mars.2009 Hei Eg har fått tilbod frå eit kranfirma om leige av mobilkran og plassering på deira område. Det blir rimlegare om det er fleire båtar samstundes. Einkvan som er intressert i å ta opp sin båt samstundes? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 19.Mars.2009 Del på Facebook Svart 19.Mars.2009 Når, hvor og til hva pris? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2009 Tidspunkt kan avtalast med meg. Ein eller annan gang mellom påsken og sommaren. Eg tenker ei helg og eventuelt ein dag ekstra. Breiviken Eg har fått eit tilbod på NOK 7 000, som eg ønskjer å forhandla ned. Noko eg trur er mogeleg. Dersom du er intressert så send ein IM. Ein må ha krybba/støtter sjølv, men eg klarar meg med 6-8 bordbitar då eg har katamaran. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 19.Mars.2009 Del på Facebook Svart 19.Mars.2009 eg treng minst ein uke mye som skal gjøres. blir litt langt for meg å reise opp og ned hver dag , har tilbud om nøst her eg bor i mai til rundt 2500,- og kan stå der så lenge eg trenger Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Løfter denne i håp om at intressentar dukkar opp. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.