Jump to content

Nå må Windy slutte med å være så overlegne!

XP 800

Recommended Posts

XP 800, den er jeg helt enig i! For meg så virker disse Windy folka som noen arogante klyser. :puke: Og da hjelper det ikke hvor fine disse båtene er.

På sist søndag snudde jeg på hælen, da jeg ble møtt av nedlattende blikk og aroganse i fra Windy.

Beklager Windy, men med denne holdningen. Får dere ikke solgt båt til meg. :headbang: Det finnes andre fine kvalitetsbåter. :flag:

Mvh Lang panne

stod en notis i båtmagasinet i fjor tror jeg det var, en som hadde bestemt seg for en Windy modell, hadde så å si med seg pengene på messa.. men slapp ikke ombord for å se på båten fordi han hadde dongeribukse på!!!

Han kjøpte et annet merke hehe

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Jeg glemmer aldri blikket jeg fikk fra en dresskledd Windyrepresentant på Sjøen for alle for et par år siden. Jeg hadde med junior på 2 og så for meg Windy-båtene som en av messens høydepunkter. Velkomsten på "Windy-platået" var et kjølig blikk som kjapt studerte meg opp og ned i 2 sekunder før han snudde seg bort. Og de 5 minuttene jeg orket være der eksisterte jeg ikke for han, selv om jeg passerte han flere ganger. I fjor gidda jeg ikke gå innom Windy'ene.

Synd de lager så utrolige fine båter.

Jeg har tatt meg den frihet å sende link til denne posten til windy , synes dette høres veldig merkelig ut og rimer ikke med mitt inntrykk , kanskje de ser posten og tar en dialog internt om det kanskje er noe de bør endre i rutinene sine for framtiden , det kan da ikke være mye morsomt å bli oppfattet slik som moody ble på båter i sjøen

Jeg hadde samme opplevelse. Var først på Marex standen, hyggelig. Deretter på Nord West standen hvor jeg følte meg velkommen (bortsett fra skilt om ikke å sitte i salgongen i 370 Sport) og hadde interessante samtaler med representantene. Neste stop var Bavariastanden, der du virkelig føler deg velkommen og får informasjon av ikke påtrengende folkelige representanter. Selv i Deep Blue er det bare å gå om bord uten å føle seg som forbryter. Naboen var Windy, og der var det ikke en eneste gjest å se. Kun 2 dresskledde typer som IKKE inviterer til en kikk. Utrolig, på Bavariastanden var det flust av mennesker, og ingen på Windystanden. Dette handler ikke bare om interessen for båtene.

Siden BP er ett folkelig forum er de vel neppe innom og kikker her.... :nonod:

Trodde ikke firmaer i dag hadde råd til å ha selgere som ser an kundenes "påkledning" i form av klær og unger før man kan få lov til å bruke pengene sine hos dem, men de samler tydligvis på dem hos Windy. Det er kanskje det som gjør dem til "klassiske"...

Bedre å ikke selge båter enn å selge dem til "feil" mennesker tydligvis.. :cool:

Skål for pokker...Heisann :cheers_wine:

Redigert av Honduras (see edit history)

Så en hel sides Reklame for Windy i Et stort engelsk båtblad.. Der stå det med stor tekst.. You Get What You Pay Fore.

Er en merklig holdning på messene i alle fall.. Var selv innom Windy standen for et par år siden.. Kom ombord i den minste av modellene,, men først etter en snerpete formaning om at kona og jeg måtte legge fra oss veske og drikke ( en 0,5l farris) før ombord stigning. De andre modellene var kun etter avtale sa de.. I fjor så slapp vi ikke inni noen av de.. Kun etter avtale... Hva i F.... skal de være på messen for da hvis ikke folk kan komme ombord og kikke.. Jeg spurte om avtale jeg.. men det var kun mulig 2 dager senere... Akkurat som om de ikke kunne sleppt meg ombord samme dag.. Bullshit.. nei koser meg med engelsgmann jeg.. alltid hygglig og imøtekommende. :yesnod:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Nå har ikke jeg vært på messen i år, men jeg har i forbindelse med en tidligere jobb hatt utstilling sammen med Windy på Holmen Fjordhotell i mange år. Inntrykkene dere sitter igjen med er veldig langt unna det inntrykket jeg har. Jeg synes alle fra adm dir og nedover er jordnære, hyggelige folk, og de virker meget serviceminded.

Nå har jeg tilfeldigvis Marex selv, men det er ikke pga bedre service. Mer pga pris og praktiske løsninger.

Samme holdning merka eg meg av Nord West for nokre år sidan.

Ellers har eg fått inntrykk av kjempeservice og hyggelig mottagelse uansett kor store båtar eller fornemme verft det har vert. Så dette er håplaust av windy.

Ein eg jobba for tidlegare, som er stinn i dineros, men ser ut som ein vanleg arbeidskar fekk heller ikkje koma ombord. Han hadde tenkt å kjøpa båten, men valgte heller princess.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...