XP 800 Startet 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2009 Var på messa den her uka, hvor windy sto som vanlig med inne sperrete båter. føles som om dem ikke vil ha noe med den vanlige menige mann i gata å gjøre med. :nono: marex gutta er helt utrolige hyggelige, Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 XP 800, den er jeg helt enig i! For meg så virker disse Windy folka som noen arogante klyser. Og da hjelper det ikke hvor fine disse båtene er. På sist søndag snudde jeg på hælen, da jeg ble møtt av nedlattende blikk og aroganse i fra Windy. Beklager Windy, men med denne holdningen. Får dere ikke solgt båt til meg. Det finnes andre fine kvalitetsbåter. Mvh Lang panne Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Må si jeg deler oppfatningen til langpanne. Var der med guttungen på snart 2, og fikk inntrykk av at de lurte på hva f. jeg gjorde der... Er det dresskode tro for å gå inn på standen..? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Thorlyn Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Så de har ikke forandra seg nei Siden jeg har princess så har jeg hvert i kontakt med fabrikken endel ganger ang eldre princess.. De er hjelpsomheten selv der nede.. Hyggelige og service minded selv om jeg ikke seiler rundt i en 50 foter.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Brizo Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Sånn oppførsel trodde jeg var avleggs. Det var slik bilselgere var før i tiden, målte kunden opp og ned. Hadde ikke kunden dress på seg, så ville de ikke snakke til ham. Hadde han hatt kjeledress på, ville vel han bli vist ut i kulden igjen. I disse økotider, ville jeg som selger vært litt mer ydmyk og forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Toskete metode for å sile gud hvet hva.Gufs fra en svunnen tid da det var fornemt å stå på venteliste for å få kjøpe windy. Dr.. å dra spør du meg! Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Var der selv i dag. Windy frister ikke pga holdningen de viser på messene. Atlantis 50x4-folkene var superhyggelige og guidet rundt samtidig som de pratet og forklarte. Marex og Bavaria var også helt topp! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Da skal jeg prøve meg i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Windy er nyyyyydelige båter.... Nam nam..!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Jeg dukket opp i banken i mopeddress og hjelm under armen når jeg skulle kjøpe båt, det hele tok 12 minutter. Jeg kler meg ikke i ubehagelige klær for at jeg skal få lov å bruke pengene mine (eller bankens). Jeg kjenner også til en nordmann som dro til Mexico i bermudaskjorts og kjøpte to oljerigger... Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 19.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2009 Frøken Fryd! Mopedress!!! Rart du ikke ble arrestert... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Trodde som de fleste andre her at det er vanskelige tider og enda vanskeligere å få solgt båter om dagen, men slike firmaer og representanter for slik firmer burde lese og kanskje forstå hva navnet på messen er: "SJØEN FOR ALLE" Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 stod en notis i båtmagasinet i fjor tror jeg det var, en som hadde bestemt seg for en Windy modell, hadde så å si med seg pengene på messa.. men slapp ikke ombord for å se på båten fordi han hadde dongeribukse på!!! Han kjøpte et annet merke hehe Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Svolværpostei Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Jeg glemmer aldri blikket jeg fikk fra en dresskledd Windyrepresentant på Sjøen for alle for et par år siden. Jeg hadde med junior på 2 og så for meg Windy-båtene som en av messens høydepunkter. Velkomsten på "Windy-platået" var et kjølig blikk som kjapt studerte meg opp og ned i 2 sekunder før han snudde seg bort. Og de 5 minuttene jeg orket være der eksisterte jeg ikke for han, selv om jeg passerte han flere ganger. I fjor gidda jeg ikke gå innom Windy'ene. Synd de lager så utrolige fine båter. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Jeg har tatt meg den frihet å sende link til denne posten til windy , synes dette høres veldig merkelig ut og rimer ikke med mitt inntrykk , kanskje de ser posten og tar en dialog internt om det kanskje er noe de bør endre i rutinene sine for framtiden , det kan da ikke være mye morsomt å bli oppfattet slik som moody ble på båter i sjøen Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Jeg hadde samme opplevelse. Var først på Marex standen, hyggelig. Deretter på Nord West standen hvor jeg følte meg velkommen (bortsett fra skilt om ikke å sitte i salgongen i 370 Sport) og hadde interessante samtaler med representantene. Neste stop var Bavariastanden, der du virkelig føler deg velkommen og får informasjon av ikke påtrengende folkelige representanter. Selv i Deep Blue er det bare å gå om bord uten å føle seg som forbryter. Naboen var Windy, og der var det ikke en eneste gjest å se. Kun 2 dresskledde typer som IKKE inviterer til en kikk. Utrolig, på Bavariastanden var det flust av mennesker, og ingen på Windystanden. Dette handler ikke bare om interessen for båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Hvis noen kjenner Windy-folka, kan de jo tipse dem om denne tråden.. Er jo ikke sikkert de ser seg selv... , men mest sannsynlig går de bevisst inn for å kjøre en slik policy Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
ivar Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Mener det var en tilsvarende tråd oppe for 2(?) år siden. Fant den: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=28400 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Haba Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Har Windy-selgerne ikke forstått at det er kunden som er arbeidsgiveren ? Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Det ser nesten ut som at dette ikke er tilfeldig, men en form for merkelig strategi som Windy gjennomfører. Kanskje de tror at dette er måten å bygge et "luksuriøst" brand. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Siden BP er ett folkelig forum er de vel neppe innom og kikker her.... Trodde ikke firmaer i dag hadde råd til å ha selgere som ser an kundenes "påkledning" i form av klær og unger før man kan få lov til å bruke pengene sine hos dem, men de samler tydligvis på dem hos Windy. Det er kanskje det som gjør dem til "klassiske"... Bedre å ikke selge båter enn å selge dem til "feil" mennesker tydligvis.. Skål for pokker...Heisann Redigert 20.Mars.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Thorlyn Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Så en hel sides Reklame for Windy i Et stort engelsk båtblad.. Der stå det med stor tekst.. You Get What You Pay Fore. Er en merklig holdning på messene i alle fall.. Var selv innom Windy standen for et par år siden.. Kom ombord i den minste av modellene,, men først etter en snerpete formaning om at kona og jeg måtte legge fra oss veske og drikke ( en 0,5l farris) før ombord stigning. De andre modellene var kun etter avtale sa de.. I fjor så slapp vi ikke inni noen av de.. Kun etter avtale... Hva i F.... skal de være på messen for da hvis ikke folk kan komme ombord og kikke.. Jeg spurte om avtale jeg.. men det var kun mulig 2 dager senere... Akkurat som om de ikke kunne sleppt meg ombord samme dag.. Bullshit.. nei koser meg med engelsgmann jeg.. alltid hygglig og imøtekommende. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Polarn Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Jeg sendte de like greit en mail og spurte om de vil kommentere dette på BP Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Los Endos Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Nå har ikke jeg vært på messen i år, men jeg har i forbindelse med en tidligere jobb hatt utstilling sammen med Windy på Holmen Fjordhotell i mange år. Inntrykkene dere sitter igjen med er veldig langt unna det inntrykket jeg har. Jeg synes alle fra adm dir og nedover er jordnære, hyggelige folk, og de virker meget serviceminded. Nå har jeg tilfeldigvis Marex selv, men det er ikke pga bedre service. Mer pga pris og praktiske løsninger. Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Samme holdning merka eg meg av Nord West for nokre år sidan. Ellers har eg fått inntrykk av kjempeservice og hyggelig mottagelse uansett kor store båtar eller fornemme verft det har vert. Så dette er håplaust av windy. Ein eg jobba for tidlegare, som er stinn i dineros, men ser ut som ein vanleg arbeidskar fekk heller ikkje koma ombord. Han hadde tenkt å kjøpa båten, men valgte heller princess. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.