Ruby Startet 21.Mars.2009 Del på Facebook Startet 21.Mars.2009 Tetningslisten av "børstetype" på skyvedøren til min Bayliner 2858 er gåen, og jeg trenger en erstatning. Kan sikkert få tak i den originale fra USA, men håper noen kan tipse om hvor jeg kan få tak i noe lokalt... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Tetningslisten av "børstetype" på skyvedøren til min Bayliner 2858 er gåen, og jeg trenger en erstatning. Kan sikkert få tak i den originale fra USA, men håper noen kan tipse om hvor jeg kan få tak i noe lokalt... Kjøpte mine her mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Takk for den linken giver. Det ser ut som disse listene bygger litt for mye for mitt formål, men absolutt et bra alternativ. kan kanskje "frisere" busten litt. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 HER er en norsk leverandør på listebørster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.