per_henry Startet 18.Mai.2004 Del på Facebook Startet 18.Mai.2004 Endelig kom baatplassvimplene i postkassa idag, oi så fine de var, nå skal de henges opp i masta og få vise seg fram, i heeele sommer. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Vimpel er mottat så nå har jeg to stykker hmmm....må kjøpe en båt til da vel Når kommer skjortene da... Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Fikk min også! Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Fikk min også på lørdag. Har ikke tørd å henge den opp ennå, tilfelle naboen også liker den Skal bruke den på tur. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Fikk min også på lørdag. Har ikke tørd å henge den opp ennå, tilfelle naboen også liker den Skal bruke den på tur. Johnny Det må vel bare være fint hvis naboen også vil ha? Det er fortsatt vimpler inne på hovedlageret i Søgne Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 19.Mai.2004 Del på Facebook Svart 19.Mai.2004 Fikk vår (jorhei og jonhei) her om dagen også!!! Bare å få hengt den opp da Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.